0

Ledsen

De senaste dagarna har varit jobbiga. Tror det är en kombination av makens beteende och gravidhormoner. Dock beror det nog mest på maken tyvärr. Jag har varit ledsen och stressad. Han har lovat avlastning i hemmet flera gånger och varje gång vi har pratat om det blir det skillnad ett par dagar, sen ligger han där på soffan igen större delen av kvällen och tittar på tv. Det känns även som om han är helt ointresserad av mig som kvinna. Han visar även väldigt lite intresse för magen och vår bebis som ligger där.
 
Vi har pratat och han har bett om ursäkt och lovat bättring (igen). Vi får väl se.
 
Nu när det iallafall vecka 16. Det känns konstigt men fint att skriva det. Men just nu känner jag mig mer ensam än på länge. Tröstar mig med ett par blodapelsiner och en romantisk bok.
 
 

Kommentera här: