0

Biverkningar

I måndags var en fruktansvärd dag. Igår var ok. Idag gick det utför igen. Under eftermiddagen har jag suttit på jobbet och funderat över flera personer och händelser. Ilskan växte och fylldes på med besvikelse och en känsla av att jag måste ta upp detta och konfrontera personerna.
 
 
Sen gick jag på toaletten där jag såg mig i spegeln och kunde konstatera att jag hade röda utslag i halva ansiktet. Det är ju biverkningar, fattade jag då. Sen blev jag ledsen. Jag känner väl tydligen inte ens det jag känner. Förvirrande! Nu ligger jag i soffan och äter godis och tycker synd om mig själv. 
 
Det började bra med en fräsch lunchsallad. Sen gick det utför. Rejält (skitsamma).
 
Min man är åtminstone mycket stöttande. Han handlar godis, håller sig ur vägen, undviker att ställa massa (irriterande) frågor och kommer förbi och pussar på mig då och då. 
 
Dag 23 med Synarela.
Dag 7 med Menopur.
"Ser fram emot" äggplock nästa vecka.
IVF IVF Ilska Ledsen Läkemedel Mat Ofrivillig barnlöshet Orättvisor Relation Svårt att få barn Trötthet

Kommentera här: