0

Leker lite

Livet. Ja just nu känns det så, som att det leker lite. Jag är glad, på gränsen till lycklig. Har lite flow, idag och de senaste dagarna. Inget stort eller omvälvande, utan mest en liten rad av små saker som tillsammans ger glädje och framtidstro.
 
Det blev ingen graviditet efter överföringen med den sista blastocysten. Vi, kanske mest jag, var ledsna över det och sörjde i några dagar. Nu har jag rest mig och är på g igen. Kliniken ska ringa i slutet på veckan och ge besked om hur vi går vidare nu, då vi har gjort våra tre ivf-behandlingar och inte längre har någon blastocyst kvar i frysen. 
 
Ikväll har jag varit på aw med en god vän och känner mig glad och nästan lite lycklig där jag sitter på tåget på väg hem till min man. Låt den här känslan stanna ett tag nu!
 
 

Kommentera här: