0

Arbetsdag 6 efter semestern

Börjar så smått komma in i jobbet och känna en viss (!) acceptans för att inte vara ledig hela dagarna. Det har varit lite svårare efter den här semesterperioden än vad det brukar vara. Jag är vanligtvis både ambitiös och snabb, men de senaste arbetsdagarna har jag maskat. Jag är inte riktigt där. Idag är första dagen jag arbetat på allvar och jag börjar minnas varför jag arbetar med det jag gör. 
 
 
Idag är det behandlingsdag 29 och i måndags var jag på ett nytt ultraljud. Det såg bra ut och 11 äggblåsor var mellan 15 och 18 mm. Nu ska de (och förhoppningsvis några fler) få växa till sig för att plockas ut på fredag. Jag är förhoppningsfull och lite rädd. Smärtan är en sak, men det är resultatet jag oroar mig för. 
 
Jag är trött och har ont. Men det är ok. 
 
 
IVF Jobb Arbete Barn IVF Ofrivillig barnlöshet Oro Rädsla Svårt att få barn Trötthet

Kommentera här: