0

Kåthet och lust

Det är så märkligt, mitt i separationen har jag mer lust till sex än jag haft på mycket länge. Freud hade säkert haft något att säga om det.
 
Eller så kanske det beror på att jag, ändå, mår bättre än på flera månader. 
 
Jag är en del ledsen och rätt mycket mer arg. Jag tänker mycket på honom, men ofta är tankarna negativt laddade. Men, jag håller mig i skinnet. Skriver bara trevliga saker och undviker att ringa. 
 
Jag vet inte om mina känslor börjar klinga av. Kanske. Det är svårt att känna positiva saker för honom när han beter sig som han gör. Jag är så otroligt less på icke-kommunikationen! Det är det värsta just nu.
 
Promenerar mycket, flera gånger per dag. Bilden är från eftermiddagspromenaden. Tycker det är fantastiskt hur träden börjar slå ut. Jag älskar träd! 
 
 
Jag Relation Ilska Kommunikation Kärlek Ledsen Ligga Relation Tystnad Äktenskap

Kommentera här: