0

Under nedreglering

Vilket väder! Vilken dag! Vi tog en lång promenad runt en sjö, tillsammans med några vänner. Har förhoppningsvis samlat in en del nya fräknar och lite extra livsmod.
 
I veckan började jag med Synarela för att sätta kroppens egen cykel ur spel. Som jag förstår det förssätts man tillfälligt i ett kemiskt klimakterium. Syftet med det är att bättre kunna styra hormonbehandlingen för att få ut så många mogna ägg som möjligt. Har läst att det kan vara väldigt påfrestande och att många mår mycket dåligt av behandlingen. Den barnmorska vi träffade sist sa tvärtom att de flesta inte märker av så mycket biverkningar. Jag hoppas att det är som barnmrskan säger. Det enda jag känner är att jag är otroligt trött och smått irriterad. Tröttheten kan i och för sig bero på en otroligt intensiv vecka, på många plan. Irritaton är väl heller inget ovanligt för att vara mig. Nåja, hoppas att allt jag gör med min kropp leder till önskat resultat den här gången. 
 
 
Barn Jag IVF Kärlek Ledig Lite gör mycket Lycka Läkemedel Lördag Relation Svårt att få barn Trötthet Uppmuntran Vänner

Kommentera här: