2

Det verkar som att vi separerar

Jag gör mitt bästa för att hålla ihop. Men jag vet inte hur jag ska ta mig igenom detta. Han förstår inte. Jag vet inte om han inte vill eller inte kan. När jag förklarar anledningen till att jag funderar på en separation svarar han med att informera mig om mina brister och säger att jag måste förändras. Samtidigt säger han att han inte vill separera. Jag får inte ihop det. Å andra sidan gäller det väl livet genomgående just nu. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 
Ena stunden vill jag ha sex med en okänd man som visar att han verkligen åtgår mig.
Nästa stund vill jag inget alls.
 
I vilket fall som, vore det helt okej om jag inte vaknade imorgon. 
 
 
 
 
Jag Relation Kommunikation Kärlek Män Mörker Ord Relation Trötthet Tystnad Äktenskap Ångest

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Är ny i ivf-svängen och har bara läst lite från och till här.
Vill bara skicka massvis med styrkekramar.
Hoppas ni hittar en väg igenom det här, så ni båda blir lyckliga. Kanske kan det vara en idé att prata med någon professionell? Jag vet inte var ni gjort ivf, men där jag går blev en erbjuden om det skulle vara av intresse. Kanske kolla upp det? Är ju inte bra för någon att bära det inom sig.
Ta hand om dig!

Svar: Tack så mycket för ditt stöd och kramar. Det värmer. Vi har träffat en familjerådgivare. Får se vart det leder. Jag har ju fortfarande en förhoppning om att det ska lösa sig på något sätt. Men det känns långt borta just nu.
Akira Öken

2 Anonym:

skriven

Håller tummarna för er! <3

Svar: Tack så mycket!
Akira Öken

Kommentera här: