1

Att hålla ihop

Tycker att det gått ganska bra de senaste dagarna. Har nästan känt mig glad några korta stunder. Idag är det som att falla ner i ett hål (fast inte lika djupt). Han vägrar att prata med mig, men kan skriva saker som att jag inte har förstått någonting. Och jag förstår verkligen ingenting. 
 
Nu har han bestämt sig för att flytta.
Kanske det som gör att det är lite svårare idag.
 
Samtidigt skriver han till mig att han älskar mig ofantligt.
Jag får inte ihop det.
 
Imorgon blir det en lång dag på jobbet.
Efter tjafs med chefen idag, ser jag inte fram emot att tillbringa hela dagen i chefens sällskap.
 
Det är ju just det. Att hålla ihop. Det går, men faan vad det är pissigt emellanåt.
 
 
 
Jag Jobb Relation Arbete Chefer Kommunikation Ledsen Relation Trötthet Äktenskap Ångest

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tänker på dig 💕 Kram cakh

Svar: Tack! 😘
Akira Öken

Kommentera här: