0

Flitig bloggare!

Jag tror igår var första dagen jag inte gjorde något inlägg sedan jag började blogga i slutet på sommaren 2016. Sov på soffan hela kvällen. Jag gillar att blogga väldigt mycket och har inte känt något måste, men det är klart att jag funderar på vad som kan vara intressant för andra att läsa om. Jag förstår att det kan kännas som att jag är långt borta när jag valt att vara anonym, men ni får tänka på att jag redan delat mer med er än med de flesta andra i mitt liv.
 
När jag ser tillbaka på mina inlägg kan jag tydligt se hur jag pendlar mellan berg och dalar. Lycka och total förtvivlan. Spännande att se hur det kan variera från dag till dag. En gissning är att svängningar matchar min cykel.
 
Ikväll är det bara lugnt. Mannen är lite sjuk och själv är jag småfull då det inte fanns någon att dela fredagsbubblet med.
 
Tack för att ni läser och kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om eller kommentarer på det som jag skrivit hittills!
 
Skål och trevlig kväll!
 
 
Jag Alkohol Fredag Kommunikation Ledig Lite gör mycket PMS

Kommentera här: