0

Våren och sparkarna

Tänk att det är vår! Så härligt! (Även om det just nu är rätt kallt). Även denna helg har vi varit bortresta. Det har varit trevligt och vilsamt. Mannen har berättat om bebisen för gammelfarfar. Han blev väldigt glad. Jag hade farhågor då den mannens strupe är full av grodor som bara väntar på att hoppa ut. Men förvånande nog kom han med goda råd om hälsa och uppmanade mig (och mannen) att ta väl hand om mig. Jag hade snarare förväntar mig att han, innan vi hunnit berätta, skulle påpeka hur tjock jag blivit. Men tvärtom uttryckte han istället att jag som ju inte var så stor innan (!) gott kunde gå upp några kilo. Tänk att man kan bli så glad över att någon bara uppför sig civiliserat. Vissa människor ställer man verkligen låga krav på...
 
 
Idag, lördag och söndag har jag känt bebisen röra sig i magen. Jag är iallafall nästan helt säker. 😍

Kommentera här: