0

Slutpromenerat

Kroppen och framförallt magen blir allt tyngre och otympligare. Jag har ont i ryggen och bäckenet till och från. Benen känns tunga, jag blir lätt andfådd och ena foten har börjat värka.
 
Jag gör mitt bästa för att vara så snäll mot kroppen som  möjligt, men ändå hålla mig i gång. Jag simmar och kör lätt cykling. Så mycket mer (förutom det man gör i vardagen) blir det inte. 
 
Jag är så rädd för att det ska sluta med att jag inte kan gå. Jag älskar mina promenader och är i vanliga fall ute minst en timme om dagen. Men jag har insett att det inte blir några längre promenader på ett tag nu. Det känns sorgligt. 
 
Annars mår jag rätt ok och mannen är mycket stöttande och hjälper till med massage och annat som kan behövas. 
 
Helgen var fin och lång, men ändå kort. Dock är denna arbetsvecka inte så många dagar och till helgen reser vi bort för studentfirande!
 

Kommentera här: