0

Vemod

Helgen har verkligen gått i vänskapen tecken. Igår hade vi vänner över på brunch under dagen och på kvällen bjöd vi på kräftskiva för ett annat gäng vänner. Idag har vi umgått med ett par av våra närmaste och tillsammans varit på höstmarknad. Det har varit en väldigt trevlig helg. Men intensiv och jag är så trött. Förkylningen är värre och jag vill bara sova. Helgerna går så snabbt och jag känner aldrig att jag hinner göra allt jag vill eller vila ut ordentligt. 
 
 
Ikväll känner jag mig lite ledsen och vemodig. Det är pms-period och jag tänker att det säkert spelar in, även om det inte är då farligt. Min man reser bort i helgen och kommer hem först nästa helg. Jag kommer att sakna honom, men vet ju också att man knappt hinner blinka så är det helg igen.
 
Under kommande vecka tänkte jag hinna med svampplockning, två aw och mycket vila.
Allmänt Jag Fest Ledsen PMS Slappa Söndag Trötthet Vänner

Kommentera här: