0

Kniv under madrassen

Om det hjälper eller inte? Oklart. Inget sendrag i vaderna i natt iallafall, även om det känns som att ena vaden är helt ihopdragen och vara väntar på att få brista ut i kramp. Min man är mycket skeptisk (nåja, det är väl jag med). Men det skadar ju inte. Dricker hur mycket dom helst, rör mig lite lagom, använder stödstrumpor ibland, äter extra magnesium och en på hela taget en varierad kost. 
 
Fler tips mot kramp?
 
 
Humöret växlar. Igår var jag riktigt nere. Men i förrgår var en bra dag. Skönt att det är lite kontraster, även om det fortfarande är mycket ledset och jag gråter så gott som varje dag. 
 
Ikväll åker vi till Gotland för att stanna en vecka. Det ska bli väldigt trevligt. 
Gravid Jag Gotland Gravid Ledig Ledsen Resa Semester Vänta barn

Kommentera här: