0

Fler goda nyheter!

Idag har varit en helt ok lugn dag med lång promenad och pyssel i hemmet. Nu mot kvällen är det lite sämre och jag känner mig sjuk. Hoppas att det bara är något tillfälligt. Förutom ikväll, så har jag mått bra. Känner inte av graviditen så mycket. Är väldigt trött, brösten är svullna och värker och jag har halsbränna till och från. Annars har jag mått bra.
 
 
Arbetsveckan som kommer blir intensiv men lite kortare än vanligt då jag är ledig på fredag. På torsdag kväll åker vi nämligen till Gotland!
 
Igår fick jag väldigt goda nyheter. Även min syster har ju i flera år försökt bli gravid genom IVF och nu är de i vecka 11! Tänk att vi båda har kämpat så länge och att vi nu har blivit gravida samtidigt! 
Allmänt Gravid IVF Arbete Familj Gotland Gravid IVF Lycka Ofrivillig barnlöshet Plötsligt händer det. Svårt att få barn Söndag Trötthet Vänta barn

Kommentera här: