0

Första dagen som föräldraledig

Efter en mysig helg med kräftskiva och vila, övergår nu semestern i föräldraledighet. 8 dagar kvar till beräknad förlossning nu. Kom ut!
 
 
Idag har jag ätit en hel annanas. 😊 Gott! Men jag ska väl inte förneka att jag har lite ont i magen nu... Enligt, kanske inte helt, tillförlitliga källor ska det kunna bidra till att förlossningen startar. Ligger nog något i det, men som jag förstår det måste man äta abnorma mängder för att nå upp till de nivåer av det verksamma ämnet som krävs. Tidigare testat med hallonbladste, som sägs förbereda kroppen inför en förlossning. Fick sluta efter några dagar då min mage reagerade med stor upprördhet.
 
Imorgon ska mannen bjuda ut mig på dejt. Det ser jag fram emot! 💚
Allmänt Gravid Relation Förlossning Föräldraledig Gravid Kärlek Ledig Måndag Relation Slappa Vänta barn

Kommentera här: