0

3 dagar till beräknad förlossning

Det är nära nu! Eller? Inga tecken på att det skulle vara något på gång dock. Och jag kan lova att jag är uppmärksam. 🙂 Jag är trött och har ont lite här och var. Men det är väl inte direkt värre än tidigare. Har varit på bra humör den senare tiden, men ikväll är jag grinig och lite ledsen. Men utan någon särskild anledning. 
 
 
Idag har vi haft besök av svärföräldrarna. Det är alltid trevligt men också lite jobbigt. Mannen mor är väldigt mycket ibland och kan upprepa sig tio-tjugo gånger om saker hon tycker. Även om vi båda redan sagt att vi är av en annan åsikt. Det är påfrestande och ibland får man säga ifrån tydligt. Då är det som att hon inte hör, men hon byter snabbt ämne.
 
"Klagomuren". Har ni tänkt på att det ibland är rätt negativt här på bloggen? Jag har tänkt på det och att det kan ge en orättvis bild av mitt liv, min relation och människorna omkring mig. Jag tänker också att det kanske får vara så. Men det kan vara bra för er att veta att det ofta är de trista bitarna jag skriver om, men att livet förstås rymmer så mycket mer. 
 
På bilden ovan ser ni en av mina dahlior. Tycker den är så vacker! 

Kommentera här: