0

Magtafsare

I takt med att magen växer, verkar den bli mer och mer attraktiv för klåfingriga människor. Jag kan förstå lockelsen med att klappa/ta på en gravid mage, men tycker att det tillhör vanligt hyfs att iallafall fråga först. Två gånger under den gångna veckan har folk (kollegor) klappat på min mage utan att fråga. Det är väl rätt ok, när det är nära kollegor, men hade det varit okända människor hade jag nog rutit ifrån. 
 
I helgen myser vi på Gotland med familjen. Vi har firat bemärkelsedagar och umgåtts mycket. Älskar det! Ikväll åker vi hem och imorgon börjar en ny arbetsvecka. Det känns helt ok, även om helgen gärna fått vara några dagar längre. 
 
 
Nu känner jag sparkar/rörelser (det måste vara det!) varje dag. Vecka 21 nu och det känns som att det går snabbare och snabbare. 😊 Härligt och läskigt på samma gång!
Allmänt Gravid Jag Blommor Familj Föräldrar Gotland Gravid Kommunikation Kärlek Ledig Livsrum Lycka Resa Söndag Vänta barn

Kommentera här: