0

Efter IVF-behandling 5: Livet går vidare

Lite grann har det landat, att det inte blev något den här gången heller. Men jag är trött, väldigt trött. Och ledsen, även om det inte är på hulkandegråtattackviset som det var förra veckan. Plikttroget tar jag fortfarande Lutinus 3 gånger per dag. För att kliniken sa att jag skulle det oavsett blödning. Så då gör jag det. Men det känns ju jäkligt ovärt att fortsätta påverkas av biverkningar (som trötthet) när chansen är typ 0. 
 
Imorgon är det testdag och kliniken ska meddelas. Jag gissar att de kommer att boka in oss på ett avslutande samtal. 
 
Jag och mannen är överens om att vi inte ger upp. Men hur vi går vidare har vi inte pratat om än. Även om det är ledset och lite dämpat här hemma, finns det mängder med kärlek. Det är fint. 
 
 
IVF Relation IVF Kärlek Ledsen Ofrivillig barnlöshet Orättvisor Relation Svårt att få barn Trötthet

Kommentera här: