0

Dag 14 med synarela

Ivf-behandling nummer 6 i ordningen tuffar på. Snart har halva tiden gått och jag mår fortfarande topp! 🙂 Det känns så märkligt eftersom det varit rätt jobbigt under tidigare behandlingar. Jag är tacksam och kan bara hoppas att det fortsätter på samma sätt. Funderat mycket på vad det är som skiljer sig från tidigare omgångar. Det enda jag kan komma på är att jag har ändrat kosten och nu äter väldigt lite kolhydrater. 
 
Allt funkar bra hemma och trevligheterna avlöser varandra. Det enda som är lite tufft just nu är jobbet. Tycker en kollega beter sig lite märkligt emellanåt och jag har väldigt mycket att göra. Med chefen är det som vanligt... Den här veckan är sjukt späckad och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Lär bli en hel del övertid.
 
I helgen reser vi till Gotland för långhelg där fokus är att umgås med familj och vänner. Ser mycket fram emot det! ❤
IVF Jobb Relation Arbete Chefer Diet Familj Gotland IVF Läkemedel Obehaglig chef Ofrivillig barnlöshet Relation Resa Svårt att få barn Vänner

Kommentera här: