0

Äntligen är det min tur!

Jag har längtat, längtat och längtat efter semester. Nu är den här! Jag är så glad! Samtidigt som jag är lite stressad över allt som ska hinnas med innan vi åker imorgon. Jag gillar att resa, men avskyr att packa. Imorgon bär det iallafall av till Västkusten. Vi kommer att vara borta en vecka. När vi kommer hem har vi cirka ett dygn på oss att tvätta och packa om för nästa resa som går till Gotland.
 
 
Sista veckorna på jobbat har varit lite mer intensiva än jag hade räknat med. Jag har inte riktigt hunnit med så mycket som jag hade planerat. Men jag är ändå väldigt nöjd med det jag har presterat.
 
Om några veckor kör vi igång på nytt med vår 5:e IVF-behandling. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå vägen för oss den här gången. 
Allmänt IVF Jobb Arbete IVF Ledig Livsrum Lycka Ofrivillig barnlöshet Resa Semester Svårt att få barn

Kommentera här: