0

Ruvardag 2×2

Så. Helgen har varit oväntat mysig. Så härligt att ha familjen här. Samtidigt skönt när man nu på söndagskvällen får glida ner i soffan och bara vara. Jag är fortfarande väldigt svullen om magen och har ännu lite ont av äggplocket. Men det blir bättre för varje dag och jag är inte längre rädd för överstimulering. Har knappt tänkt på det. Dem. Det är nästan svårt att föreställa sig att det skulle vara två små embryon i min livmoder. Märklig tanke.
 
På tal om svullnad. Skit samma.
 
Älskar att det är första advent och att julen närmar sig! Är glad över att jag fått mannen att hjälpa till lite mer med julklappsinköpen i år. Tidigare har vi köpt till våra egna familjer, men betalar och ger tillsammans. Då min familj är mycket större har det inneburit rätt mycket mer arbete för mig, som även han fått äran av. I år blir det lite jämnare fördelning. 
 
IVF Relation Familj Föräldrar IVF Jul Kommunikation Ledig Lite gör mycket Ofrivillig barnlöshet Orättvisor Relation Svårt att få barn Söndag Vikt

Kommentera här: