0

Mardröm

Natten har varit jobbig. Mannen har börjar snarka mer igen och det är en dålig kombination med att jag sover sämre. Vissa nätter vaknar jag två gånger och behöver gå och kissa. I natt drömde jag att de satte tillbaka blastocysten från frysen. När jag frågade om det inte kunde ha en negativ inverkan på graviditeten svarade de "ja". Sedan började jag blöda. Barnmorskan var en manlig granne som arbetar med något helt annat. Jag var ledsen när jag vaknade men lättad när jag insåg att det var en dröm. Väldigt trött och på dåligt humör idag, så har inte sagt något till mannen. Orkar inte riktigt prata med honom alls, förutom om rent praktiska saker. 
 
 
Vi är åter på fastlandet sedan igår kväll. Nu är vi på väg till svärisarna och ska stanna där över helgen. Egentligen skulle jag bara vilja ligga hemma i soffan och äta choklad och se på film. 
Allmänt Gravid Familj Gravid Ilska Ledig Ledsen Relation Resa Rädsla Trötthet Vänta barn

Kommentera här: