3

Dagen D - Testdag

Efter att ha ruvat i 16 dagar är nu till slut testdagen här! Veckan har varit ett kaos av känslor sedan det positiva testet förra söndagen. Blödningen har pågått under hela veckan, men nu så gott som upphört. 
 
Vaknade redan innan sju och tog testet. Känslan av förväntan och hopp - lite som julafton när man var barn. Det var, som väntat, positivt!
 
 
Jag är glad och lite Iycklig. I eftermiddag ska jag åka till en bokhandel och köpa en bok om att vänta barn. Jag har längtat i flera år efter att få göra det. ❤
Allmänt Gravid IVF Lycka Ofrivillig barnlöshet Oro Plötsligt händer det. Positivt Svårt att få barn Söndag Vänta barn

Kommentarer:

1 Wishful:

skriven

Grattis!

Svar: Stort tack!
Akira Öken

2 Anonym:

skriven

Största grattis till er! Så värda detta efter allllllt slit!

Svar: Åh, tack så mycket! Känns helt overkligt.
Akira Öken

3 Sandra:

skriven

Jag är SÅ GLAD för er skull! Hurra :-D Alla dina bloggläsare jublar!

Svar: Stort tack! Känns helt overkligt. Fint att dela detta med er, det är ju ingen annan som vet, förutom jag och mannen. 😊
Akira Öken

Kommentera här: