0

Bra besked men ändå ledsen

Idag fick vi brev från kliniken med meddelande om att ett embryo har frysts ner. Fantastiska nyheter! Av de två i magen känner jag inte mycket. Igår hade jag rätt ont. Idag känns det inte så mycket och ömheten i brösten har börjat avta. Känns inte helt positivt. Men det är åtminstone check på ruvardag 5. 
 
 
Jag borde vara lite glad, men är ledsen. Jag känner mig ensam och det känns lite hopplöst. Pratade med brorsan förut och det känns så märkligt att närheten och självklarheten som funnits under så många år inte längre är där. De har budat på ett hus och jag visste inte ens om det. Känns så konstigt. Mannen har inte varit så "med" de senaste dagarna heller. Just nu känns det som att jag gör detta helt själv och det känns inte rättvist. 
IVF Relation Familj IVF Kommunikation Ledsen Lite gör mycket Ofrivillig barnlöshet Oro Relation Svårt att få barn

Kommentera här: