0

Rapport från helgen

Jag är sjukt trött och huvudvärken är så gott som konstant. Idag har jag legat i sängen och sovit nästan hela dagen. Imorgon ska jag ringa barnmorskan och höra om det ska vara såhär. Gissar att jag kan behöva lite extra järn. 
 
Vet inte riktigt hur jag ska orka jobba imorgon. Dock brukar jag piggna till lite av att åka till jobbet, så det kanske blir helt ok. 
 
Både i fredags och igår kväll umgicks vi med vänner och åt god mat. Det har varit väldigt trevligt! Ikväll lagade mannen fläskfilé med ugnsrostade grönsaker, vilket jag brukar gilla. Men jag kunde inte äta köttet, det smakade så illa. Mannen tyckte det var gott och jag fattar ju att det är min kropp som är märklig och inte maten det är fel på. Känns konstigt bara. 
 
En av mina brudorkidéer blommar just nu. Visst är den underbar!
Allmänt Gravid Jag Jobb Arbete Barnmorska Blommor Gravid Ledig Mat Mödravård Söndag Trötthet Vänner Vänta barn Växter

Kommentera här: