2

Mördande trötthet

Jag är så sjukt trött. Sover ganska bra, men vaknar någon gång varje natt och behöver gå upp och kissa. På morgnarna är jag halvdöd och på kvällen efter jobbet vill jag bara äta och sova. Ikväll somnade jag vid 19 och vaknade nyss. Har lovat brorsan att vi skulle höras senare ikväll, men jag kommer inte att orka. Detta är inte alls lik mig. 
 
 
I morgon ska jag på spa med övernattning tillsammans med en kompis. Hoppas att jag orkar vara vaken.
 
Vecka 13 (12+1) idag. Fortfarande inget svar på nipt-testet. Nervöst. Vi kollar två gånger varje kväll, en gång när vi kommer hem och en gång lite senare. Dock är det ju egentligen inte svaret på webb-sidan vi ska oroa oss för utan ett eventuellt telefonsamtal. Håll tummarna för oss!

Kommentarer:

1 Wishing:

skriven

Fått något svar på NIPT än?

Svar: Jaaa! Provsvaret var bra! Inga kromosomavvikelser! 😊❤
Akira Öken

2 Wishing :

skriven

Härligt att höra!

Svar: Tack! Visst är det underbara nyheter!
Akira Öken

Kommentera här: