0

Drömmar om annan man

Vaknade nyss och är pigg! Drömde om en vacker man i Australien. Vi gick på stranden, vågorna sköljde över våra fötter och vi pratade om livet. Han ville leva med mig och jag med honom. Det kändes mysigt, fint och väldigt romantiskt. Hade gärna drömt klart men vaknade av mannens snarkningar. 
 
 
Känner mig glad och tillfreds. Här bredvid mig i sängen ligger ju världens finaste man. Han har dock varit lite ledsen på sistone och känt att han inte duger och att han knappt har några vänner. När jag gör saker själv med mina vänner har han känt sig ensam. Det är tråkigt att se honom så.
 
Detta är inget nytt utan något som han berättade om redan när vi först träffades. Det kan göra mig lite frustrerad, att det fortfarande och återkommande är på precis samma sätt, samtidigt som han inte gjort något för att ändra situationen. Det kan låta hårt, men saker sker inte av sig självt. 
 
Om några timmar kommer en god vän och hennes barn på lunch. Det var flera månader sedan vi träffades och det ska bli mysigt att se dem båda igen.
 
Hoppas att ni får en fin dag och att vi alla får njuta av lite sol och vårkänsla! 🌞

Kommentera här: