0

Jobb och vila

Det är lite så mina dagar har sett ut den här veckan. Jag mår inte så bra, men är inte direkt sjuk heller. Dock väldigt trött, lite förkyld och har väldigt ont i halsen. Försöker vara snäll mot mig själv och inte ha för höga krav att jag ska orka hålla igång hela kvällarna med massa sysslor eller umgås med massa folk. Tycker att det ändå här varit en ok balans den här veckan samtidigt som jag umgåtts med lite vänner, varit ute i skogen men också lagt mig i tid om kvällarna och vilat rätt mycket. 
Imorgon kommer mannen hem, har ju varit gräsänka hela veckan. Det har varit skönt att vara själv, men det känns väldigt bra att han kommer hem snart. Om inte annat så att han kan pyssla om mig. 😊
 
Längtar till helgen och tycker det känns helt underbart att almanackan just nu är tom lördag och söndag. 
Allmänt Livsrum Skogen Slappa Trötthet Vänner

Kommentera här: