0

Helgen

På väg hem nu efter en mysig och till stor del vilsam helg. Det snöar här och var och är bara 1 plusgrad, men i bilen är det 25 sköna grader. ☺ Mycket nöjd med att ha fått på vinterdäcken för cirka två veckor sedan!
 
Bilden visar en av gårdagens drinkar. Hallon/lakrits-skalle. God men lite sliskig. Maten var underbar, älskar tapas!
 
Vi har varit på en tatueringsmässa i helgen. Blir så imponerad av många av dessa konstnärer och den oerhörda koncentration det måste krävas att måla bestående teckningar på människohud. Hittade en tatuerare vars portfolio imponerade mer än andras. Om hon hade haft tid hade hon fått göra min femte tatuering.
 
Har funderat lite på det, hur mycket som behöver pausas och avvaktas med under ivf. Vågar jag tatuera mig, vågar vi boka en resa? Ja, men det måste alltid anpassas så att det inte sabbar en behandling eller gör att den måste skjutas upp. Nu har jag iallafall bestämt att jag ska boka en tid för den här gaddningen, som jag velat göra länge nu. Färdigväntat!
 
IVF Jag Alkohol IVF Ledig Mat Ofrivillig barnlöshet Resa Svårt att få barn Söndag

Kommentera här: