1

Helgen har börjat!

Måste bara få visa min nya bladbegonia. Jag älskar den! Tänk att bladen på en växt kan vara så vackra. Ser ni att de skimrar i silver?
 
Det har varit jobbveckan from hell. Jag har rusat, stressat och sprungit, känns det som. Ändå har jag inte hunnit med trots ett gäng timmars övertid. Idag har jag representerat på en mässa och imorgon är jag ledig. Klart att två dagar borta från ordinarie arbetsuppgifter också påverkar hur min jobbvecka blev. Men ändå. Hoppas att nästa vecka blir lite rimligare. 
 
Nu är vi iallafall på båten på väg till Gotland, där vi ska spendera helgen med familj och vänner. Känns lyxigt med en långhelg.
 
Igår var vi på kliniken för ultraljud och blodprov. Cystan var kvar, men nedregleringen är ett faktum. 🙂 Ikväll har jag tagit första sprutan och äggplock lär då ske inom cirka två veckor! Jag är så pepp!
 

Kommentarer:

1 Tess:

skriven

Wow, så fin! Verkligen häftiga blad :)

Svar: Eller hur! Den är underbar! Trevlig helg!
Akira Öken

Kommentera här: