0

Besked om resultat och återföring

Jag är glad över att jag inte hade så höga förhoppningar. Men visst hoppades jag ändå på att bli lite positivt överraskad. Läkaren ringde tidigare och meddelade att 14 av 15 ägg var mogna. Dock var det endast 3 av 14 som blivit normalt befruktade. Jag hade iallafall trott på hälften, så jag är rätt besviken nu. Läkaren tror det handlar om kvaliteten på mannens spermier. Det kan jag ju inte säga till mannen och det spelar ju egentligen ingen roll just nu. Det är som det är.
 
Bilden, som är tagen för några dagar sedan, får illustrera min sinnesstämning just nu. 
 
Imorgon ska vi åter til kliniken för att återföra 2 av embryona. Jag är så orolig att det inte ska finnas något kvar då. 
IVF IVF Ofrivillig barnlöshet Oro Rädsla Svårt att få barn

Kommentera här: