1

En dålig dag

Jag trodde det skulle gå bra att arbeta idag. Det brast redan när en av de närmaste kollegorna frågade hur det var med mig. När chefen en halvtimme senare frågade hur jag mådde, bröt jag ihop fullständigt och fick lämna seminariet. Jag tror (och hoppas) att det inte var så många som såg. Gråthulkandet tillsammans med dimsyn och allmän sjukdomskänsla gjorde att jag packade ihop mina pinaler och åkte hem. 
 
 
Efter kontakt med kliniken bad de mig att komma in för en koll. Det visade sig att jag är lätt överstimulerad. 
Ironiskt nog gör överstimuleringen att det ser ut som att jag är gravid.
Barn Barn IVF Ledsen Ofrivillig barnlöshet Ord Oro Orättvisor Sjukvård Svårt att få barn

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Sänder en stor kram <3

Svar: Tack!
Akira Öken

Kommentera här: