0

Idag kan man inte ha mig till något

Sur och trött. Vaknade för tidigt imorse av att kissarna tyckte att det var dags att gå upp. Skulle kunna skjutit dem. Inte på allvar, jag älskar dem. Men det var känslan då när jag inte fick sova klart. Kanske inte hade spelat någon roll när eller hur jag hade vaknat. Det är oavsett vad, några dagar innan mens, vilket är den återkommande sämsta tiden i månaden. Varje månad. Hoppas dock att detta ska bli månaden då mensen bestämmer sig för att hålla sig borta.
 
Dagen har fortsatt i samma stil och jag har ägnat mycket tid åt soffan. Det är inte så ofta, så det i sig känns helt ok. 
 
Hoppas på en bättre dag imorgon. 
 
 
För övrigt, Sallos (!), kan man annat än älska dem?!
Barn Jag Barn IVF Ilska Ledig Ledsen Orättvisor PMS Svårt att få barn Söndag Trötthet

Kommentera här: