0

Ormarna i skogen

Så gott som varje dag är jag ute och promenerar. Ofta i skogen. Vegetationen är mycket tät på några ställen och det är som att gå i en tunnel. Väldigt vackert men inte så njutbart som jag önskat, då det är gott om ormar på vissa ställen. Jag är rädd för dem. Inte skräckslagen, men jag undviker gärna att bli "instängd" med dem. På öppna stigar går det bra. Då kan jag stanna och titta, på lite avstånd. De är ändå fascinerande och nästan vackra.
 
 
"Ormen" på bilden är en ödla, kopparödla. Jag är dock inte riktigt så nära som det ser ut på bilden. 🙄 
 
Idag har varit en mycket bättre dag! Jag har solat, badat, pysslat med växter, läst och myst i soffan med mannen. Jag har till och med känt lust att måla, men inte så mycket att jag faktiskt har gjort det.
 
Hoppas att även du har haft en bra dag! 
Allmänt Blommor Ledig Lite gör mycket Livsrum Lycka Lördag Rädsla Skogen Slappa

Kommentera här: