0

BIM +3

Vilken fin helg det har varit! Vi har umgåtts med familj och vänner, ätit gott och idag har vi varit till en mysig källsjö för sol och bad. 😎
Ser inte fram emot att gå till jobbet imorgon när mannen gått på semester och är ledig. Vill ju också vara det! Dock är det endast 8 arbetsdagar kvar tills även jag går på semester. Det ser jag mycket fram emot! 
 
Idag är BIM (beräknad-icke-mens) +3 (tre dagar förbi). Jag är ledsen och orolig. Gjorde ett test idag med veckoindikator. Negativt. Jag är vanligtvis som en klocka och har aldrig varit med om att mensen uteblivit. De senaste åren har den på sin höjd varit en dag sen. Är rädd för att det är något fel med min kropp som gör att inte mensen kommer och att det ska påverka vår möjlighet att påbörja nästa IVF-behandling. 🙁
Barn IVF Jobb Barn Familj IVF Ledig Ledsen Ofrivillig barnlöshet Oro Rädsla Semester Svårt att få barn Söndag Vänner

Kommentera här: