0

Perfekt fredagkväll!

Fredagskvällen har avlöpt precis som jag vill ha den: god mat, bubbel, brasa och sällskap av min man (som även lagade maten). Nu slappar vi i soffan framför en dålig film. Förmodligen vaknar vi här i soffan på småtimmarna för att då förflytta oss till sängen. ☺
 
 
Överlag är det rätt bra just nu i mitt liv. Önskar att det kan få vara så ett tag. Kanske vore lite förmätet att säga att det varit mycket dåligheter, då jag tänker att jag egentligen inte är särskilt drabbad. Det har nog snarare handlat om min förmåga att hantera mina känslor när det händer saker som påverkat mig starkt. Jag har varit väldigt ledsen över mycket. Samtidigt vet jag att jag reagerat onödigt starkt på en del händelser. Jag tänker att jag har gjort mitt bästa och att det är bra nog. 

Kommentera här: