0

Skakigt

Skakigt var ordet. Igår grät jag halva kvällen och på dagen var det riktigt tufft att vara på jobbet. Blödde mer och hade mer ont. Idag blöder det knappt alls och testet jag tog i morse var positivt och betydligt starkare än testet i söndags. Finns inget att ta för givet. Det är verkligen bara att ta dag för dag just nu. 
 
 
Vet inte om jag har några direkta känningar. Det gör lite ont i brösten, jag är tröttare än vanligt, kissar väldigt ofta, har metallsmak i munnen och sover oroligt. Sovandet hänger nog mest på oron och ångesten som är ständigt närvarande. Hur ska jag klara 9 månader om detta går vägen? Hoppas att oron lägger sig och blödningen helt upphör. 
 
Nu väntar middag och konsert imorgon och middag och teater i övermorgon. Och sedan en helg på det. Ledighet och lugn är det jag längtar mest efter just nu. 
Allmänt IVF Gravid IVF Ofrivillig barnlöshet Oro Plötsligt händer det. Rädsla Svårt att få barn Trötthet Vänta barn

Kommentera här: