0

Hemma igen

Åter hemma efter en weekend på annan ort med mycket bilåkande, öl, trevligt folk och god mat. Allt har gått bra och jag har mått ok bortsett från något som verkar vara en analkande förkylning. Idag är jag lite mer inochut-vänd. Surade i 30 mil ungefär, bara för att jag tyckte mannen var dum, när han egentligen inte ens var det. Som en 5-åring (eller som en kvinna som tar tre hormonsprutor per dag...). Jag ska försöka skärpa mig. Han är åtminstone skärpt och tar mitt svajiga humör med jämnmod. 
 
Ett par av de otaliga öl som vi intagit under helgen. 
 
Imorgon är det dags för ultraljud nr 2. Känner inget särskilt inför det. Hoppas bara att det ser fortsatt bra ur. 
 
 
IVF Alkohol Barn IVF Ilska Kommunikation Ledig Ledsen Läkemedel Ofrivillig barnlöshet Resa Svårt att få barn Söndag Trötthet Vänner

Kommentera här: