0

Ångest inför bröllopsdag

Känns som att den här bloggen är rätt enkelspårig för närvarande. Å andra sidan representerar den mitt liv och vad som är i fokus för mitt intresse och för mina tankar.
 
De senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på min och mannens bröllopsdag som infaller under nästa vecka. Jag tänker mycket på att han kanske inte kommer att vilja fira den. Varje gång tanken flyger förbi, är det dom att slå på hjärtat med en hammare. Det känns så fruktansvärt.
 
Just nu vill jag inte alls. Önskar så mycket att jag bara kunde få sovasovasova och inte vakna mer. Det är så jäkla tungt, allting. Jag känner mig som en spillra, ett ingenting. Det känns som att det inte har något slut.
Jag Relation Fredag Kommunikation Kärlek Ledig Ledsen Mörker Relation Rädsla Trötthet Tystnad Äktenskap Ångest

Kommentera här: