1

Blod och gräl

Idag är en sån där dag. Då ingenting går bra.
 
Blodet.
Kvar står jag som en spillra och undrar vad jag gör nu.
 
Har varit ledsen och besviken på mannen några dagar. Tycker inte att han varit så stöttande på sista tiden. Att hålla sig undan och vara tyst räcker liksom inte för mig. Jag behöver bekräftelse och kärlek. Jag behöver någon som lyfter mig när det är tufft. De senaste månaderna har varit väldigt svåra.
 
Nu orkar jag inte mer. Har inga resurser kvar. Är helt platt, tom, kall, trött. Och ensam. (Och dramatisk).
 
 
Barn Jag Relation Barn IVF Ilska Kommunikation Kärlek Lite gör mycket Livsleda Mörker Ord Orättvisor Relation Rädsla Svårt att få barn Trötthet Tystnad Uppmuntran Äktenskap Ångest

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du är ALDRIG ensam!! Kramar om 💕

Svar: Tack! Känslor är lite sådana ibland.
Akira Öken

Kommentera här: