0

Livet går vidare

Bröllopsfirandet blev fint och det kändes lite bättre efter att vi setts och firat, i liten skala.
 
Svårt att veta hur dåligt han mår. Det verkar vara lite bättre, samtidigt som det verkar som att han inte tar hand om sig själv. Långhårig, långt skägg och gått upp mycket i vikt. Inte helt attraktivt. Dock känner jag människan bakom "förfallet" och det är ju honom jag längtar efter och väntar på. 
 
Mina dagar är varierande. Oftast helt okej! Umgås mycket med familj och vänner. Känner mig ofta helt fantastisk.
 
Sen är det ju de där andra dagarna. Som häromdagen då jag vaknade i en känsla av panik. Hjärtat slog som om det skulle hoppa ur kroppen och hela dagen påverkades på ett negativt sätt.
 
Ofta tänker jag att det vore så mycket enklare att gå vidare än att fortsätta att leva i detta vakuum. 
 
Låt mig vara katt.
 
 
 
 

Kommentera här: