1

Blåsten och livet

Det blåser full storm ute, kan man säga om man överdriver en smula. Men i vart fall så är det väldigt blåsigt. Det viner kring huset och det har varit strömavbrott flera gånger under kvällen. Rätt mysigt.
 
I måndags var vi på ultraljud och det syntes 18 äggblåsor. Imorgon ska vi dit igen och kolla om de har mognat. Förmodligen kommer äggen att plockas ut i början på nästa vecka. Ser inte fram emot det. Men jag ser fram emot resultatet. Hoppas, hoppas att det blir ett gäng ägg den här gången!
 
Det märks att det är veckan efter mens. Jag mår bra. Jag känner lycka. Tänk om det kunde fortsätta såhär. 😀🙃😊☀️
 
 
 
 
Barn Jag Barn IVF Lycka PMS Plötsligt händer det. Sjukvård Svårt att få barn

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Jag håller tummarna för att det går bra och att du fortsätter känna lycka <3

Svar: Tack!
Akira Öken

Kommentera här: