0

Rapport från första veckan med Synaerla

Jag hade varit orolig, på gränsen till rädd för hur det skulle bli. Hur jag skulle reagera och må av sprayen. Jag har läst och hört tillräckligt mycket för att förvänta mig det värsta. Jag måste säga att jag (hittills) är glatt överraskad över hur bra det har gått!
 
Under veckan har jag känt av en del symtom som skulle kunna vara biverkningar:
  • frusen
  • trött
  • väldigt snabb mage
  • kliande ögon
  • irritation
  • yrsel
  • hjärtklappning.
Självfallet ska Synarela:n inte ensam beskyllas för detta. Jag är ju trots allt på sluttampen av uttrappningen av SSRI. En del av symtomen är rätt vanliga för mig, även utan spray. Men skulden för frusenhet och trötthet tänker jag ändå helt lägga på sprayen.
Barn Jag Barn IVF Läkemedel Plötsligt händer det. Trötthet

Kommentera här: