0

Blankt nej till löneförhöjning

Idag ringde facket och berättade att de fått tag på min chef först idag. Chefen meddelade dem att det inte var aktuellt med någon löneförhöjning. Chefen upprepade att de var mycket nöjda med mig och det arbete jag utför och att det skulle märkas vid nästa löneförhandling. Det tror jag när jag ser det. Min lön är bra och jag klarar mig på den och mer därtill. Men för den position jag har är lönen väldigt låg. Jag får helt enkelt ta ställning till hur jag vill göra nu.
 
Dagen har annars varit bra. Ha hållt ett seminarium där de var väldigt nöjda och redan på plats frågade om jag kunde komma tillbaka för ytterligare seminarium.
 
Kvällen är skön. Brasan brinner och snart kommer mannen hem.
 
Jobb Arbete Beröm Fackförbund Lön Lön för mödan Löneförhandling Obehaglig chef Orättvisor Uppmuntran

Kommentera här: